ЯКІ СЕКРЕТИ ПРИХОВУЮТЬ ВІДОМІ ЛОГОТИПИ?

ЯКІ СЕКРЕТИ ПРИХОВУЮТЬ ВІДОМІ ЛОГОТИПИ?

Багато популярних логотипи, які ми бачимо практично кожного день, іноді мають абсолютно містичну історію створення. У деяких фірмових товарних знаках можна побачити зашифровані символи і послання, які були спеціально розроблені дизайнерами, щоб привернути

1). Відома торгівельна марка пропареного рису та інших продуктів харчування зявилася на американському ринку ще в 1943 році. А з 1946 року на логотипі упаковок з продукцією компанії почали розміщувати зображення літнього афроамериканця з краваткою-метеликом, прототипом якого, за однією з версій, був метрдотель на імя Френк Браун.

Його помітили власники компанії під час вечері в одній із чиказьких готелів і за невелику суму придбали у нього права на використання його зображення в якості товарного знака.

 

2). Tesla Motors була заснована в липні 2003 року інженерами Мартіном Еберхард і Марком Тарпеннінгом. Назва компанії - данина поваги сербському винахіднику Ніколі Теслі.

У соціальних мережах можна знайти кілька думок щодо походження логотипу компанії. Деякі користувачі вважають, що на створення емблеми дизайнерів надихнула жіноча репродуктивна система. Інші вважають, що логотип компанії - це котячий носик, що жартівливо підтвердив в твіттері навіть Ілон Маск.

 

Але насправді, на фірмовому знаку компанії зображена частина секції електромотора, який був спроектований Ніколою Тесла ще в 1883 році.

 

 3). Логотип італійського модного будинку Versace був розроблений в 1978 році Джанні Версаче. На створення емблеми модельєра надихнула мармурова голова Медузи Ронданіні, яка демонструє перетворення горгони з огидного істоти невизначеної статі в прекрасну жінку.

Джанні Версаче вибрав Медузу в якості логотипу, тому що вона змушувала людей закохуватися в неї, і у них більше не було шляху назад. Він сподівався, що його компанія надасть такий же вплив на людей, які будуть носити одяг і взуття, що випускається брендом.

 

4). Логотип Walt Disney Pictures зявляється на початку всіх фільмів, що випускаються кіностудією. На ньому майже завжди зображений казковий замок з історій про Сплячу красуню або Попелюшку з чарівного королівства, прообразом для якого послужив замок баварського короля Людвіга II Нойшванштайн біля німецького містечка Фюссен. Однак мало хто здогадується, що над замком на заставці пролітає не  зірка, а чарівна фея Дінь-Дінь (Tinker Bell) з казки «Пітер Пен».

 

5). Фірмовий товарний знак французького плавленого сиру «Весела корівка» - це весела корова з сережками, на яких зображена та ж сама корова з сережками, на яких в свою чергу намальована та ж сама сценка - і так до нескінченності. Це так званий ефект Дросте, який робить логотип таким загадковим і незабутнім.